
اهداف جشنواره
.
جلب مشارکت دانشجویان در فعالیتهای علمی داوطلبانه و خلاقانه و حمایت و تشویق آنها
شناسایی دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و تقدیر از آنها
انعکاس و انتقال تجربه های علمی موفق و الگو بین دانشجویان
تشویق دانشجویان به فعالیت متناسب با اولویتها و نیازهای کشور
ارتباط مستقیم بین طراحان و تولید کنندگان پوشاک نوجوان با سایر بخش های هنری تاثیرگذار بر انتخاب سلیقه این بخش از جامعه در چارچوب شئونات و ارزش های مورد قبول ملی و فرهنگی کشور
ایجاد بستر مناسب به منظور آشنایی صاحبان صنایع و معادن، حرف و مشاغل، سازمانهای دولتی و غیردولتی
جلوگیری از خروج ارز و اتکا به تولید داخلی در عرصه پوشاک نوجوان
معرفی توانمندی و پتانسیل طراحان لباس در عرصه پوشاک نوجوان
معرفی دانشجویان فعال و شاخص در زمینه های مختلف طراحی پوشاک
ایجاد زمینه و فرصت تبادل اقتصادی جهت فعالین این بخش
فراهم نمودن زمینه برای شناساندن مرکز کارآفرینی دانشکده
نگاهی نو به بازار، ایجاد فضای رقابتی سالم بین طراحان عرصه مد و لباس
ایجاد فضای مناسب به منظور کشف استعدادهای نو
کمک به ارتقا سطح حوزه طراحی با الهام از نمادهای ایرانی اسلامی
بررسی عوامل تاثیر گذار بر پوشاک کودک و نوجوانان توسط برندهای بزرگ تولید کننده
فراهم نمودن زمینه های ارتباط و تعامل بین طراحان و تولیدکنندگان این عرصه