
اطلاعیه شماره 5 ثبت نام
اطلاعیه شماره 5: ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1400
به اطلاع کلیه پدیرفته شدگانی که اقدام به ثبت نام در سامانه r.nus.ac.ir نموده و رسید دیجیتال دریافت نموده اند رسانده می شود
♦از روز یکشنبه 18 مهرماه لغایت روز سه شنبه 20 مهر ماه بر حسب حروف الفبا (طبق جدول پیوست )ثبت نام حضوری صورت خواهد پذیرفت :
1- لازم است کلیه پذیرفته شدگان نسبت به ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده اقدام نمایند.ملاک اصلی ثبت نام تشکیل پرونده می باشد لذا عدم حضور به منزله انصراف از تحصیل محسوب خواهد شد و هیچگونه حقی را ایجاد نخواهد کرد. .
2- بازه فوق تمدید نخواهد شد.
3- مدارک لازم جهت ثبت نام
♦مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته (مهندسی حرفه ای کامپیوتر)
♦گواهی موقت دیپلم و ریز نمرات تایید شده به همراه دو سری کپی - گواهی پیش دانشگاهی و ریز نمرات تایید شده به همراه دو سری کپی برای دانشجویان رشته نظری
♦اصل شناسنامه به همراه دو سری کپی از تمام صفحات
♦اصل کارت ملی به همراه دو سری کپی
♦6 قطعه عکس پشت نویسی شده در داخل پاکت عکس
♦مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص کنید (اصل کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم به همراه دو سری کپی - و یا پرینت درخواست معافیت از سامانه پلیس به ادرس services.epolice.ir
♦رسید درخواست تاییدیه تحصیلی از سامانه آموزش و پرورش به ادرس emt.medu.ir
♦ کلیه فرمهای ثبت نام مربوط به مقطع کاردانی (تکمیل شده)
♦ به همراه داشتن کارت بانکی جهت پرداخت شهریه (مخصوص دانشجویان شبانه)
♦ مقطع کارشناسی ناپیوسته
♦مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص کنید (اصل کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم به همراه دو سری کپی - و یا پرینت درخواست معافیت از سامانه پلیس به ادرس services.epolice.ir
♦ نامه لغو معافیت مقطع کاردانی به همراه یک سری کپی (برای پذیرفته شدگان فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم ) و اصل و یا گواهی موقت مدرک کاردانی برای پذیرفته شدگانی که دارای کارت پااین خدمت و یا معافیت دائم می باشند.
♦اصل شناسنامه به همراه دو سری کپی از تمام صفحات
♦اصل کارت ملی به همراه دو سری کپی
♦6 قطعه عکس پشت نویسی شده در داخل پاکت عکس
♦ کلیه فرمهای ثبت نامی مخصوص مقطع کارشناسی ناپیوسته (تکمیل شده)
♦ به همراه داشتن کارت بانکی جهت پرداخت شهریه (مخصوص دانشجویان شبانه)
♦♦♦♦نکات قابل توجه :
♦ امکان ثبت نام و یا انتقال به بهمن پذیرفته شدگان ورودی مهر روزانه فاقد مدرک که تا سی ام شهریور ماه 1400 موفق به اخذ مدرک نشده اند و دارای درس افتاده می باشند ♦وجود نخواهد داشت ♦ لذا این دسته از پذیرفته شدگان جهت تشکیل پرونده مراجعه ننمایند و لازم است در صورت تمایل به ادامه تحصیل به ♦ثبت نام مجدد در سایت سنجش اقدام نمایند.♦(این بند شامل پذیرفته شدگان شبانه نخواهد شد و لازم است جهت ثبت نام مراجعه نمایند)
♦♦♦ پذیرفته شدگانی که موفق به اخذ مدرک در مقطع قبلی (دیپلم و یا کاردانی) شده اند اما مدرک آنان حاضر نمی باشد خواهشمند است تا زمان آماده شدن مدرک از مراجعه خودداری نمایند (مهلت زمانی جهت ارائه یک هفته بعد از ثبت نام حضوری می باشد)
♦♦♦پذیرفته شدگانی که متقاضی تغییر اولویت می باشند در صورتی که حدنصاب را رسانده باشند می توانند به دانشکده مدنظر مراجعه نموده و اقدام به ثبت نام نمایند(دانشجویان شبانه در صورتی می توانند تغییر اولویت شوند که در اولویت بعدی نیز شبانه باشند در غیر اینصورت امکان تغییر به روزانه وجود نخواهد داشت)
♦♦♦♦♦اطلاعیه شروع کلاسها و چگونگی ورود به کلاس انلاین متعاقبا اعلام خواهد شد . لذا منتظر اطلاعیه های بعدی باشید(شروع کلاسها 17 مهر ماه می باشد)
با آرزوی موفقیت -اداره خدمات آموزشی دانشکده فنی امیر کبیر اراک