
برگـزاری وبینار پژوهشی برندهای پرفروش دنیا و واکاوی استراتژیهای برتر
سخنران جناب اقای محسن برزگری اردکانی معاونت محترم دانشگاه علم وفرهنگ یزد
از اساتید برجسته دانشگاه علم وهنر تهران ویزد
خلاصه مطالب سخنرانی
ابتدا استاد از شیوه ها ی متفاوت بازاریابی و استفاده از شیوه های علمی ان در جذب مشتری صحبت کردند در ادامه به استراتژی شرکت پنتون در ارایه ی رنگ سال و دلایل رسمی این انتخاب و عرضه ان به شرکتهای تجاری مد سخن گفتند
شیوه های جدید بازاریابی و استفاده از شناخت کامل بازار از ارکان اصلی پیشرفت و فروش بالا برشمرد.
در ادامه با نگرشی به ایئولوژی شرکت فست فشن زارا از ایده های خلاق تبلیغ و فروش و بازاریابی و تولید در این شرکت صحبت کردند.