
معرفی دوره ITIL
معرفی دوره:
چارچوب مدیریت خدمات قناوری اطلاعات
در یک سازمان علاوه بر اطلاعات فنی بسیار ژرف، جهت افزایش کیفیت خدمات، دانش مدیریت و به ویژه مدیریت خدمات از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این دوره مباحث ITIL به شکل خاص در یک سازمان مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای اجرایی جهت پیاده سازی موفق جهت افزایش کیفیت خدمات در سازمان ارائه می گردد. با طی کردن این دوره، علاوه بر یافتن مهارت، از خواندن دهها کتاب و مقاله دیگر بی نیاز می شوید و قادر خواهید بود ITIL را در کل سازمان خود پیاده سازی نمایید.
پس از پایان دوره امکان برگزاری آزمون بین المللی ITIL Foundation v.3 و ارائه مدرک بین المللی آن می باشد.
اهداف دوره:
- برگزاری دوره و ارائه مطالب با رویکرد پیادهسازی چارچوب
- معرفی فناوری اطلاعات بر حسب خدمات نه سیستمها
- ارائه تجارب گوناگون در نحوه پیادهسازی چارچوب ITIL
- برگزاری کارگاههای متنوع و مؤثر بر نحوة پیادهسازی چارچوب ITIL
- تلفیق مفاهیم معماری سازمانی سرویسگرا و چارچوب ITIL
- معرفی چارچوبی مستند، معین و منحصر بفرد از روشهای فناوری اطلاعات در سراسر سازمان
- معرفی نقشها و مسئولیتهای مدیران ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات
- معرفی راهکارهای کاهش هزینههای فناوری اطلاعات
- معرفی راهکارهای پشتیبانی توانمندیهای فناوری اطلاعات جهت سنجش و بهبود عملکرد داخلی و ارائه خدمات
- تضمین بهبود بهرهوری در سازمان
- بهبود جریان اطلاعات و ارتباطات میان واحد فناوری اطلاعات و بخشهای دیگر سازمان
- معرفی چارچوبی برای پشتیبانی منظم چالشهای IT
- معرفی راهکارهای رضایتمندی مشتریان IT
مخاطبین دوره:
مدیران ،کارشناسان و دانشجویان فعال در حوزه فناوری اطلاعات
مرجع :