در حال بارگذاری ...
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1404

معرفی دوره ITIL

معرفی دوره:

 

چارچوب مدیریت خدمات قناوری اطلاعات

در یک سازمان علاوه بر اطلاعات فنی بسیار ژرف، جهت افزایش کیفیت خدمات، دانش مدیریت و به ویژه مدیریت خدمات از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این دوره مباحث ITIL به شکل خاص در یک سازمان مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای اجرایی جهت پیاده سازی موفق جهت افزایش کیفیت خدمات در سازمان ارائه می گردد. با طی کردن این دوره، علاوه بر یافتن مهارت، از خواندن دهها کتاب و مقاله دیگر بی نیاز می شوید و قادر خواهید بود ITIL را در کل سازمان خود پیاده سازی نمایید.

پس از پایان دوره امکان برگزاری آزمون بین المللی ITIL Foundation v.3 و ارائه مدرک بین المللی آن می باشد.

اهداف دوره:

  • برگزاری دوره و ارائه مطالب با رویکرد پیاده‌سازی چارچوب
  • معرفی فناوری اطلاعات بر حسب خدمات نه سیستم‌ها
  • ارائه تجارب گوناگون در نحوه پیاده‌سازی چارچوب ITIL
  • برگزاری کارگاه‌های متنوع و مؤثر بر نحوة پیاده‌سازی چارچوب ITIL
  • تلفیق مفاهیم معماری سازمانی سرویس‌گرا و چارچوب ITIL
  • معرفی چارچوبی مستند، معین و منحصر بفرد از روش‌های فناوری اطلاعات در سراسر سازمان
  • معرفی نقش‌ها و مسئولیت‌های مدیران ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات
  • معرفی راهکارهای کاهش هزینه‌های فناوری اطلاعات
  • معرفی راهکارهای پشتیبانی توانمندی‌های فناوری اطلاعات جهت سنجش و بهبود عملکرد داخلی و ارائه خدمات
  • تضمین بهبود بهره‌وری در سازمان
  • بهبود جریان اطلاعات و ارتباطات میان واحد فناوری اطلاعات و بخش‌های دیگر سازمان
  • معرفی چارچوبی برای پشتیبانی منظم چالش‌های IT
  • معرفی راهکارهای رضایت‌مندی مشتریان IT

 

مخاطبین دوره:

مدیران ،کارشناسان و دانشجویان فعال در حوزه فناوری اطلاعات

 

 

 

 

مرجع :

https://www.exin.com/NL/en/home